ponedeljek, 7. maj 2012

11. Ptujski triatlon 2012

Na tekmo sem šel z mešanimi občutki, saj se nisem posebej pripravljal za tovrstno razdaljo. Cilj je usmerjen k tekmi v polovičnem Ironmanu - Lovemanu na Bledu, ki bo 3. junija 2012.
Prva triatlonska tekma (TK Ptuj) v novi sezoni pomeni srečanje s prijatelji s katermimi se srečujemo na tekmah. Že to je dovolj, da se prve tekme vedno veseliš na drugačen način. Tokrat je z menoj potoval tudi brat Igor, ki je novinec v triatlonu.

Na Ptuju nas je pričakalo lepo vreme "začinjeno" z močnim vetrom. Vsi smo pogledovali v nebo in upali, da se ne ponovi lanskoletna zgodba, ko smo ob vstopu v bazen bili deležni dežja in vetra.
In je zdržalo. V progi sem imel Sebastjana Gregoriča (TK Maribor) s katerim sva pred štartom dogovorila za taktiko. Pok in plavanje se je začelo. 750 metrov ni veliko, a tudi malo ni ko je potrebno malo hitreje zavrteti roke. Prvih 100m smo plavali v času 1:28 in prav dobro sem se počutil za Sebastjanovimi nogami. Upal sem, da bo šlo naprej v temp 1:35, vendar bi v progi potrebovali nekoga ki bi ta tempo plaval. Rok Vrhovnik (TK Trisport) je bil žal prehiter. V udobnem položaju sem končal s plavanjem kakšnih 30s od željenih 13 min s tekom do menjalnega prostora. Na kolesu sem upal na dobro družbo (beri na vsaj 2-3 kolesarje, ki bi pomagali pri vzdrževanju željenega povprečja), ampak tako sva pretežni del kolesarske trase garala sama s Sebastjanom. In dobro nama je šlo. Veter je bil v določenih segmentih res močan in ravno tam je dobrodošla pomoč. Tako sem iz nog spravil nekaj energije več kot bi si želel in samo ugibal sem kako mi bo šlo na teku, saj menjav letos nisem treniral. V menjalnem prostoru sem moral sprva pospraviti razmetane stvari in tako sta mi Gregorič in Lipovšek pobegnila. Do konca teka ju nisem ujel, sem pa vmes uspel prehiteti nekaj drugih tekmovalcev. Tekel sem brez ure in brez kogarkoli, ki bi mi dihal za ovratnik. K temu pripisujem slabči čas 20:11 v primerjavi z lanskoletnim 19:29 na 5km. Kljub slabšem plavanju in teku sem končni rezultat za malenkost izboljšala - lani 1:05:47, letos 1:04:29.
Na koncu je to pomenilo 6. mesto v kategoriji člani II in 19. mesto med vsemi nastopajočimi (v cilj jih je priteklo 138 tekmovalcev v moški kategorji).

Ptuj 2009 - plavanje 13:37, kolo 27:30, tek 21:35 - končni čas 1:03:46
Ptuj 2010 - plavanje 13:36, kolo 27:55, tek 20:28 - končni čas 1:02:51
Ptuj 2011 - plavanje 13:02, kolo 31:53, tek 19:27 - končni čas 1:05:47
Ptuj 2012 - plavanje 13:36, kolo 29:46, tek 20:11 - končni čas 1:04:29
*: trasa teka se je spremenila 2011, na kolesu so časi odvisni od vremenski razmer (veter) in skupinske/solo vožnje.















Brat Igor je nastopil odlično, če upoštevam treninge ki jih je opravil. Čas 1:11:08 in 55. mesto abs. ter 14. mesto v kategoriji je dobra popotnica za prihodnje tekme. Le tako naprej.

Čestitke tudi vsem nastopajočim iz Posavja (devet sem jih naštel)!

Shrani.si